Frakt & leverans
barstol.se - enkelt, snabbt och kostnadsfritt
Din tillfredsställelse är vårt mål, därför erbjuder vi dig gratis frakt och retur. Med vår snabba leverans får du din beställning inom 1-2 arbetsdagar direkt till din dörr. Välj den komfort och tillförlitlighet som vår frakttjänst erbjuder, och njut av en bekymmersfri online-shoppingupplevelse hos barstol.se:
Frakt och retur är gratis i Tyskland – oavsett ordervärde. Ännu en anledning att se fram emot dina artiklar från barstol.se!
Fraktland | Pris | Leveranstid |
Sverige | 0,00 € | 5-7 arbetsdagar |
Beställ gärna från våra europeiska utlandsshoppar om leveransen ska ske till ett annat land.
- Österrike: https://www.barhocker.at
- Nederländerna: https://www.barkrukken.nl
- Schweiz: https://www.barhocker.ch
- Frankrike: https://www.tabouret.fr
- Italien: https://www.sgabello24.it
- Spanien: https://www.taburete.es
- Danmark: https://www.barstolen-shop.dk
- Tyskland: https://www.barstol.se
- Finland: https://www.baarituolit.com
- Norge: https://www.barkrakk.no
- Polen: https://www.hokery-barowe.pl
- Tjeckien: https://www.barove-zidle24.cz
- Slovakien: https://www.barove-stolicky24.sk
Så snart du har slutfört ditt onlineköp går allt mycket snabbt. Inom de närmaste 5 till 7 arbetsdagarna kommer ditt paket från barstol.se att anlända till dig. Du får även information om leveranstider i beställningsöversikten i din varukorg.
Våra fraktpartners är DHL eller DPD. Vi vill att du ska få dina möbler så snabbt som möjligt.
Vi skickar ditt paket så snart vi har tagit emot din beställning.
Inom 5 till 7 arbetsdagar får du vanligtvis dina nya möbler. Vid mycket hög beställningsvolym kan det i undantagsfall ta lite längre tid. Den genomsnittliga leveranstiden visas alltid vid beställningen i din varukorg.
Vi håller dig uppdaterad via e-post!
Så snart ditt paket är på väg får du en leveransbekräftelse via e-post från oss. Med hjälp av sändningsnumret som anges där kan du när som helst kontrollera din försändelse hos transporttjänsten.
Om du inte är hemma är det inget problem. Paketleverantören gör upp till tre leveransförsök och lämnar varje gång ett kort i brevlådan. Du kan då själv kontakta paketleverantören för att avtala en exakt leveranstid. Alternativt levererar vår fraktpartner paketet till en pakettstation eller paketbutik.
Om din beställning inte har anlänt i perfekt skick är vi väldigt ledsna – det borde inte hända. Vi förpackar våra artiklar enligt de högsta fraktstandarderna. Trots detta kan skador under transporten inte alltid undvikas. Vi hoppas att innehållet är komplett, oskadat och till din belåtenhet.
Retur vid skadad förpackning: För skadat förpackningsmaterial kan vi tyvärr inte tillhandahålla ersättning. Använd gärna en förpackning av eget val. Returen av en artikel förblir självklart kostnadsfri.
Om en artikel i din beställning har anlänt skadad, vänligen informera våra servicemedarbetare om skadan inom 7 arbetsdagar. Använd vårt kontaktformulär för detta.
Saknar du en artikel i din leverans? Observera att vi kanske har skickat dina beställningar i flera paket. Du får en egen leveransbekräftelse via e-post för varje enskilt paket. Kontrollera om den saknade artikeln möjligtvis är på väg till dig i ett annat paket.
Annars vänligen kontakta vår kundtjänst inom sju arbetsdagar. Detta gäller även om du har fått ett helt tomt paket. Våra medarbetare tar hand om allt annat. Använd vårt kontaktformulär för detta.